piątek, 29 kwietnia 2011

Oceniania ciąg dalszy...

Jeszcze trzy osoby poprosiły mnie, żebym zajrzał na Ich blogi i ocenił zdjęcia. W kolejności "zgłoszeń" :) Ewelina, Kuba i Jagienka ...
No niestety, nikomu z nich nie poświęcę tyle miejsca co Antoniemu ;) Dlaczego? Nie mam za bardzo się czego czepiać...
U Eweliny i Kuby jest po prostu super.
zdjęcia Kuby
Fajne kadry i plany, ładne światło... Ewelinie mógłbym jedynie polecić używanie jakiegoś programu do obróbki zdjęć w celu "podciągnięcia" troszkę koloru, ewentualnie kontrastu. To dobrze robi...
zdjęcia Eweliny "trochę poprawione" i oryginalne
Ale to jest "Pikuś"... Bardzo fajne kadry i nieostrości które osobiście bardzo lubię :)
Jagience potrzeba przede wszystkim więcej światła (zresztą u Kuby też możnaby trochę mocniej zaświecić:)
Światło ożywia kolory, nadaje zdjęciu "życia" :) , ale NIE światło lampy błyskowej skierowanej "wprost" !!! To najgorsza zbrodnia ! Kotletowi (lub czemu innemu) nie świecimy lampą po gałach!!! Kotlet (lub co innego) tego nie lubi i wychodzi na zdjęciu fatalnie!
zdjęcie Jagienki (wiem że to nie kotlet)
Można postawić aparat na statyw i zrobić zdjęcie przy "zastanym" oświetleniu z dłuższym czasem, albo wykorzystać jeden ze sposobów o których pisałem wcześniej.
Jagienka ma moim skromnym zdaniem fajne pomysły, tylko koniecznie zdjęcia powinna "troszkę" ulepszać jakimś programem, np Picasa (bezpłatny).
Zdjęcia Jagienki PO obróbce i PRZED
Wiele zdjęć Jagienki bardzo mi się podoba, tylko wymaga delikatnej obróbki.
Wybaczcie, ale więcej Was już nie będę chwalił. Mimo, że od mojej operacji minął ponad miesiąc nie wróciłem jeszcze do formy z "przed"...
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo światła! :)

8 komentarzy:

  1. Robercie, w tym całym swiąteczno-majowo-weekendowym zabieganiu zupełnie umknął mi Twój wpis oceniający mego bloga. Dzięki za odwiedziny i konkretną opinię. Zgadzam się w pełni co do braku odpowiedniego oświetlenia – noszę się z zamiarem kupna jednej czy dwóch lamp ze światłem stałym. Pozdrawiam i życzę rychłego powrotu do zdrowia.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robert, dobrze że nie analizowałeś starych zdjęć. Ło Matko Boska, co też tam się działo. Wstyd się przyznać :)) Dziękuję Ci za opinię i to tak dobrą :) Tak dobre słowo od zawodowego fotografa, normalnie dostałam skrzydeł :D
    Ostatnio nawet coś z kontrastem popracowałam, ale efekt nie do końca mnie zadowala. Będę próbować, coś się na pewno z tego urodzi :))
    Jeszcze raz dziękuję ślicznie ;))
    Dużo zdrówka i jak najmniej kontaktów z pewną służbą .... :D i ich jedzeniem ;)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię robić zdjęcia. Żaden ze mnie fotograf,raczej amator ale z sercem ;) Nie znam się na literkach, cyferkach, dziwny słowach opisujący fotografie ;) Chciałabym kupić lepszy obiektyw ale nie wiem, jaki :)
    Jeśli miałbyś chwilkę, zajrzyj proszę na moje blogi (http://matkapolkawangielskiejkuchni1.blogspot.com ) ( http://ulotnechwilelapiejakmotyle.blogspot.com/) i powiedz,co sądzisz.
    Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za cenne uwagi! Na pewno zastosuję się do Twoich rad i postaram się bardziej pracować nad zdjęciami :-) dziękuję i pozdrawiam serdecznie - Jagienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. aparat-na-swiat.blogspot.com

    dopiero od niedawna fotografuję i zależy mi na opiniach, od osób znających się na rzeczy, jeśli mógłbyś zajrzeć, byłabym wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. aparat-naswiat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń